انواع دریچه های هوا و سیستمهای تهویه مطبوع | بلاگ

انواع دریچه های هوا و سیستمهای تهویه مطبوع

ساخت وبلاگ
دریچه های تایلی سقفی

دریچه تایلی یکی از انواع دریچه هایی است که بصورت سقفی هوارسانی می کند و درواقع یکی از منشعبات دریچه های سقفی می باشد. همانطور که از نام دریچه مشخص است، این دریچه در حفره سقف تایلی قرار می گیرد و وظیفه هوارسانی به محیط را ایفا می کند. این دریچه هم می تواند بصورت فریم دار و هم بصورت صفحه ی فلت که دریچه های ترکیبی را در خود جای می دهد تولید و عرضه گردد.

 انواع دریچه تایل آرمسترانگ جهت هوای برگشت


دریچه های مخصوص تایل آرمسترانگ جهت هوای برگشت در شکلهای مختلفی تولید می گردد. از متداولترین انواع آن به دریچه آرمسترانگ سبد تخم مرغی صفر و دریچه آرمسترانگ کلاف پهن چهار طرفه درجه اشاره نمود. همچنین امکان قرارگیری انواع مختلف دریچه از قبیل انواع دریچه های چهار طرفه کلاف دور باز و کلاف پهن ، دریچه های سبد تخم مرغی صفر و 45 درجه درون صفحات آلومینیومی مطابق تایل های آرمسترانگ وجود دارد. در صورت استفاده از دریچه های آرمسترانگ کلاف پهن و یا کلاف دورباز می بایست دقت شود سطح مفید دریچه در زمان طراحی مد نظر قرار گرفته شده باشد.  با استفاده از انواع مختلف دریچه در این تایل ها می توان الگو های جریان مورد نیاز را جهت تهویه هر چه بهتر فضا به وجود آورد.


در اغلب موارد دریچه های مخصوص تایل آرمسترانگ با تبدیل پشت دریچه ای با قطر های مختلف سفارش گذاری می شود و امکان نصب انواع دمپرهای پشت دریچه ای موازی و متقابل در پشت دریچه وجود دارد. همچنین ای مدل دریچه در انواع مختلف رنگ های پودری الکترو استاتیک تولید می گردد.

انواع دریچه های تایلی ( سقف کاذب ) :


۱- دریچه سقفی تایلی
اغلب برای هوای رفت ( دهش ) مورد استفاده قرار میگیرند . به صورت با دمپر و بدون دمپر و در حالات تخت و برجسته تولید میشوند . هنگامی که شما بخواهید از کانال های گرد به جای کانال های چهارگوش در تاسیسات خود استفاده کنید پشت این دریچه ها باید باکس تبدیل چهارگوش به گرد نصب کنید که بتوانید به هم متصل کنید .


۲- دریچه مشبک ( لانه زنبوری ) تایلی
دریچه مشبک تایلی - دریچه های تایلی ( دریچه سقف کاذب )
 


۳- دریچه تایلی آرمسترانگ
ساختار این مدل از دریچه ها به این صورت می باشند که یک ورق آلومینیومی به ابعاد ۶۰ * ۶۰ بریده شده و دریچه هایی تا سایز ۵۵ * ۵۵ درون آن تعبیه میشوند . این دریچه ای که روی ورق سوار میشد هم میتواند به صورت گرد و هم به صورت چهارگوش باشد .

دریچه آرمسترانگ وسط خطی 2 طرفه - دریچه های تایلی ( سقف کاذب )
دریچه آرمسترانگ وسط خطی ۲ طرفه – دریچه های تایلی ( سقف کاذب )
دریچه آرمسترانگ وسط خورشیدی - دریچه های تایلی ( سقف کاذب )
دریچه آرمسترانگ وسط خورشیدی – دریچه های تایلی ( سقف کاذب )
دریچه آرمسترانگ وسط مشبک - دریچه های تایلی ( سقف کاذب )
دریچه آرمسترانگ وسط مشبک – دریچه های تایلی ( سقف کاذب )
جنس این دریچه ها از آلومینیوم اکسترود شده میباشد . پوشش رنگی مورد استفاده از نوع پودری الکترواستاتیک میباشد که به صورت پودر روی دریچه نشسته سپس وارد کوره شده و میپزد .

قابلیت ها


قابلیت نصب بسیار آسان با استفاده از تبدیلهایی با ابعاد مختلف جهت اتصال به کانال
ظاهر زیبا و دکوراتیو
سایز استاندارد
موارد استفاده
 مصارف خانگی
 اداری
رستورانها
 هتلها
سقف های تایل


دریچه های تایلی ( سقف کاذب ) اکثر اوقات در انبار موجود میباشد که در صورت نیاز مشتریان عزیز و گرامی در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود .

 

دریچه بازدید کناف ، در انواع و ابعاد گوناگون جهت نصب و استفاده در سیستم های مختلف ساخت و ساز خشک (سقف و دیوار) به کار می روند.با استفاده از این دریچه ها،بازدید تاسیسات بالای سقف کاذب یا درون فضای دیوار ها و در صورت لزوم تعمیرات آنها به سادگی امکان پذیر است. دریچه های بازدید ویژه ساختارهای خشک در انواع گوناگون(به لحاظ شکل ،ابعاد و خصوصیات عملکردی ) توسط شرکت کناف تولید و به بازار عرضه می شود.دریچه های ریوو جهت دسترس آسان به تاسیسیات در دیوارهای کناف جاسازی می شوند. این نوع دریچه ها دارای درزهای بسیار ظریف بوده و از نظر بصری و معماری بسیار مطلوب می باشند.

انواع دریچه های هوا و سیستمهای تهویه مطبوع...
ما را در سایت انواع دریچه های هوا و سیستمهای تهویه مطبوع دنبال می کنید

نویسنده : Mfard بازدید : 296 تاريخ : سه شنبه 27 اسفند 1398 ساعت: 1:05